Den här bloggen är till för Er som vill följa klass 6a i deras arbete.
Välkommen!

fredag 5 februari 2016

Idrott vecka 5


Hej,
Under veckan som har gått har vi inlett uppgiften där eleverna får möjlighet att genomföra den lektion de har planerat. Jag tittar inte enbart på de som leder utan på hela gruppen, hur de bemöter och respekterar sina kompisar. 
Klasserna är duktiga och det ska bli intressant de kommande lektionerna. Klasserna är medvetna om att det inte är någon skillnad på deras agerande bara för att det är en klasskompis som leder lektionen, klarar klassen inte av detta så backar vi bandet och jag återtar ledarrollen. Jag finns hela tiden med support och stöd under lektionen.
Min spontana känsla är att det kommer att gå bra - jag tror på eleverna.
Anna ON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar