Den här bloggen är till för Er som vill följa klass 6a i deras arbete.
Välkommen!

tisdag 25 augusti 2015

Rektor har ordet



TACK FÖR MIG!

Jag håller nu på att avsluta mitt uppdrag som rektor på Norrevångskolan.

Det har varit en fantastisk tid och jätteroligt att lära känna både elever, lärare och  föräldrar. Jag kommer att sakna er mycket allihopa!

Allt roligt har ett slut och mitt avslut kommer nu, min sista dag på skolan blir onsdagen den 26 augusti.

Jag vill passa på att informera om en del förändringar inför den här terminen:

Vi har differentierat elevernas raster mera så att inte alla elever är ute på rast samtidigt. Vi gör ett försök med att eleverna i årskurs 1 har en extra rast på förmiddagen för att orka med lite bättre under förmiddagen. Vi har två pedagoger från fritidsverksamheten, Anna Olsson Nilsson och Anna Cronqvist som håller i rastaktiviteter på rasterna. De kommer att informera er föräldrar mer när de har kommit igång med sin verksamhet.

Det är med varm hand som jag lämnar över till Norrevångskolans nya rektor

Anna Merkel Möller. Hennes mailadress är: anna.merkelmoller@eslov.se.

Hon kommer att ha samma telefonnummer som jag har haft:

0413-625 37 eller 076-844 25 37

Eslöv 2015-08-24

 Soffi Domefalk

Rektor

Norrevångsskolan F-6







     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar