Den här bloggen är till för Er som vill följa klass 6a i deras arbete.
Välkommen!

onsdag 19 augusti 2015

Att vara sexa....

Idag har vi härliga och viktiga diskussioner i grupper:


Vilka förväntningar finns det på er?


På lektionerna
På rasterna
Till och från skolan
  • Vad förväntar sig era lärare?
  • Vad förväntar sig skolans personal?
  • Vad förväntar sig andra elever?
  • Vad förväntar sig era förälrar?
Berätta om dina förväntningar inför skolåret (både höst och vår)
  • •Jag ser mest framemot....
    Jag tror att jag kommer att lära mig mer i/om
    Jag oroar mig mest för..
    Jag kommer att satsa lite extra på...
    Jag skulle vilja utveckla min förmåga att...
    Jag skulle vilja haextra hjälp med..
    Jag föväntar mig att mina lärare ska...
    Om jag får önska mig något så....
    På rasterna kommer jag att umgås med...
    På rasterna kommer jag/ vi att..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar