Utvecklingssamtal
vt-14
Igår fick ni alla hem lappar om utvecklingssamtal. Jag bokar nu tider efterhand som jag får in lappar. Titta gärna här vilka tider som finns kvar, innan ni bokar.Här kommer en kopia av brevet:
Nu har det blivit dags för mig att få
träffa er alla på utvecklingssamtal. Sedan förra samtalet så har eleverna
arbetat med sina mål och nu har dessa mål utvärderats och uppföljningen är det
ni ska få ta del av på samtalet. Skolverket har ändrat sina riktlinjer för
utvecklingssamtal så det kommer att se annorlunda ut. På Edwise finns varje ämne liksom tidigare. Skillnaden är nu
att det inte står några omdöme utan att det nu finns tre kunskapsnivåer.
Otillräckliga kunskaper, Godtagbara kunskaper och Mer än godtagbara kunskaper.
Det finns alltså bara ett kryss var ditt barn befinner sig. Det som tidigare
hette IUP heter numera Framåtsyftande planering och skrivs en gång per läsår.
Ni får med ytterligare information kring detta på en separat lapp. Här är
förslag på tider. Kryssa i alla de tider då ni har möjlighet att komma till
skolan. Jag delar ut tider efterhand som jag får in lappar, men lappen lämnas
senast 7 mars.
Jag ser
framemot att träffa er alla.
Sara
måndag 10/3
14,00-14,45 Victoria
16.05-16.45 Alice
måndag 24/3 13-13,45
14,00-14,45 Mohamed
16,05-16.45 Viktor
måndag 31/3
13.05-13,45 Blenda
13.05-13,45 Blenda
14,00-14,45
16,05-16.45 Nathalie
tisdag 11/3 8.00-8.40 Mio
8.45-9.30 Johan
14,05-14,45 Emelie
tisdag 18/3
14.05-14.45Violent
tisdag 25/3
8.00-8.40 Agnes
8.45-9.30
tisdag 1/4 8.00-8.40
8.45-9.25
14,00-14,45 Mahmoud
onsdag 12/3 10,00-10,45 Hampus
onsdag 19/3
10,00-10,45
onsdag 26/3 10,00-10,45 Sarah
torsdag 20/3 9,00-9,45 Anton
12,00-12,45 Melvin
14,05-14,45 Mikael
14,45-15,30 Edvin
torsdag 27/ 3 9,00-9,45 Viktor
12,00-12,45 Rasmus
14,05-14,45
14,45-15,30
fredag 14/3 14,05-14,45
fredag 21/3 14,05-14,45
fredag 28/3 14,05-14,45 Linnea
Fredag 28/3. 14.45-15.30 Vilma
fredag 1/4 14,05-14,45 Felicia
Fredag 28/3. 14.45-15.30 Vilma
fredag 1/4 14,05-14,45 Felicia
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar