Den här bloggen är till för Er som vill följa klass 6a i deras arbete.
Välkommen!

onsdag 4 september 2013

Föräldramöte

Ni är hjärtligt välkomna på föräldramöte ,måndagen den 9/9 klockan 18.00
Vi träffas i matsalen för gemensam information och därefter går vi till 4a:s klassrum. Där kommer jag att prata om hur vårt arbete i klassrummet kommer att se ut under läsåret. Jag kommer att visa hur min planering av ett arbetsområde kan se ut. Vi kommer att titta på hur pedagogiska planeringar ser ut och hur eleverna arbetar med sina målböcker. Jag kommer också att prata om hur jag har tänkt kring elevernas läxor och hur vi tillsammans kan stötta eleverna i detta . Eleverna har också fått bestämma vad de tycker är viktigt att vi pratar om.De vill att jag berättar hur vi har det tillsammans och vad jag tycker om klassen ,så det kommer jag absolut att göra .Sen tyckte de att vi kunde prata lite om vad vi gör på lektionerna ,klokt ! 
Ni har även fått en skriftlig inbjudan med ert barn.Där kan ni skriva frågor eller önskemål om det är något annat ni vill att jag ska presenter eller förklara .
Vi ses på måndag!

1 kommentar:

  1. Vi vill tacka för ett trevligt föräldramöte!
    Vilket fint klassrum ni har och det var roligt att höra att ni trivs så bra i skolan :)
    Kram från Yvonne o Peter ( Vilmas föräldrar)

    SvaraRadera