Den här bloggen är till för Er som vill följa klass 6a i deras arbete.
Välkommen!

måndag 8 juni 2015

Trevlig sommar önskar jag er alla


Hej!        2015-06-08

Sista veckan i åk 5 och snart är det sommarlov. Vilket läsår vi haft tillsammans med hårt arbete , många skratt och lite tandgnissel. Ni kämpade som klass och tog er vidare i Vi i femman. Trippelbollturneringar, Naturskolan Gladan, teater och filmprojekt är några av de många tillfällen då ni möter andra vuxna och ni gör det så bra! Att få vara tillsammans med er varje dag är det bästa jobb man kan ha och jag tycker att det är kul att gå till jobbet varje dag. Nästa läsår är ni sexor! Galet, mina små pluttar är nu äldst på Norrevångsskolan f-6. Ni kommer att vara ett föredöme och goda förebilder för resten av skolans elever. Men först väntar ett långt och välförtjänt sommarlov.

Till er föräldrar vill jag säga ett stort TACK! Tack för att ni har förtroende för mig och för att ni förstår att allt jag gör och säger är med era guldklimpars bästa i tanken. Tack för att ni har format dessa fina personer på bästa sätt! Tack för att jag får låna det bästa ni har hela långa dagarna och tack för ett gott samarbete! Njut nu av en fin ledighet tillsammans och försök att sno till er lite tid med era fina barn. Snart vill de inte längre ....

Vi ses tisdagen den 18 augusti 8,00 igen.
/Sara


1 kommentar:

  1. Trevlig sommar! Och tack för allt!
    Med vänlig hälsning, Linda och Rogge

    SvaraRadera